Alkalmazott adatfelvételi- és kutatási módszereink köre széles
- Személyes kvantitatív kérdőíves kutatás – PAPI, CAPI vagy TAPI (lakáson, in-hall, POS, osztálytermi)
- Online kvantitatív önkitöltő kérdőíves kutatás
- Hibrid kvantitatív kérdőíves kutatás (az online és a személyes kérdezés ötvözése)
- Megfigyelés
- Próbavásárlás (Mystery Shopping)
- Fókuszcsoportos vizsgálat – stúdióban vagy egyedi helyszínen
- Online fókuszcsoportos vizsgálat
- Egyéni (mély)interjú – személyesen vagy online
- Online (vita)fórum
- Desk research elemzés (szekunder kutatások)
- Megvalósíthatósági tanulmány
- Adatbányászat
- Tartalomelemzés
Igyekszünk ügyfeleink igényét innovatív megoldásokkal kiszolgálni, így többek között az alábbiakat szoktuk alkalmazni, javasolni:
- Szegmentációs vizsgálattal
- Szociometria, hálózatelemzés
- Conjoint kutatás-elemzés (CBC, ACA)
- Használat- és attitűdkutatás
- Termékteszt (monadikus, szekvenciális monadikus, Round-Robin)
- Árvizsgálat
- Koncepcióteszt és fejlesztés
- Reklámvizsgálat
- Etnográfia
- Fotóelemzés
- Életút-elemzés
- Kvantifikáció (kvalitatív „insight-ok”, tartalomelemzések számszerűsítése)
Kvantitatív-, kvalitatív- és vegyes kutatási megoldások teljes skáláját kínáljuk ügyfeleinknek.