Alkalmazott adatfelvételi- és kutatási módszereink köre széles

  • Személyes kvantitatív kérdőíves kutatás – PAPI, CAPI vagy TAPI (lakáson, in-hall, POS, osztálytermi)
  • Online kvantitatív önkitöltő kérdőíves kutatás
  • Hibrid kvantitatív kérdőíves kutatás (az online és a személyes kérdezés ötvözése)
  • Megfigyelés
  • Próbavásárlás (Mystery Shopping)
  • Fókuszcsoportos vizsgálat – stúdióban vagy egyedi helyszínen
  • Online fókuszcsoportos vizsgálat
  • Egyéni (mély)interjú – személyesen vagy online
  • Online (vita)fórum
  • Desk research elemzés (szekunder kutatások)
  • Megvalósíthatósági tanulmány
  • Adatbányászat
  • Tartalomelemzés

Igyekszünk ügyfeleink igényét innovatív megoldásokkal kiszolgálni, így többek között az alábbiakat szoktuk alkalmazni, javasolni:

  • Szegmentációs vizsgálattal
  • Szociometria, hálózatelemzés
  • Conjoint kutatás-elemzés (CBC, ACA)
  • Használat- és attitűdkutatás
  • Termékteszt (monadikus, szekvenciális monadikus, Round-Robin)
  • Árvizsgálat
  • Koncepcióteszt és fejlesztés
  • Reklámvizsgálat
  • Etnográfia
  • Fotóelemzés
  • Életút-elemzés
  • Kvantifikáció (kvalitatív „insight-ok”, tartalomelemzések számszerűsítése)

Kvantitatív-, kvalitatív- és vegyes kutatási megoldások teljes skáláját kínáljuk ügyfeleinknek.